ÅNGRA ALDRIG NÅGOT SOM EN GÅNG FICK DIG ATT LE

Ja, vart ska man börja?
Igår åkte jag på fotbollsträning klockan kvart över tio, var skönt att få springa ur sig lite. Sen blev det en go dusch och sen åkte jag även till älv klockan halv tre. Där skulle man spela innebandyträningdmatch mott p99, och där gick det bra för oss! Vann med 5-2, najs. Ellida följde med mig hem efter matchen, tog lite kort och hade otroligt kul, vi ville att hon skulle stanna här, men nej det gick inte.Sen tittade jag på en film med mammi, mysigt. Sen blev det läggdags.
Just nu sitter jag här och ska snart göra mig i ordning, ska på dop. Önskar att jag och min käre vän kunde va efter det. Det märks, ha en bra dag i den goda solen
PUSS

Härlig känsla att få vara med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0