grattis tjejer, grymt ! OHYEEEEAH

Här har man inte skrivit på ett tag såg jag just nu, så ursäkta mig , måste bättra mig :)
Veckan gick fort och det blev torsda till slut, var på disco på kvällen , början var inte så roligt så jag och ellida gick hem, men sen kom vi på att vi ville gå tillbaka, vi är knäppa, så ni vet ;) , haha . Fredan blev det att spela cup i forshaga, gick jätte bra, och jag kände mig nöjd över mig själv, puss på det ! Vi kom trea, bra ändå :) bra spelat ! Idag är det lörda, och dagen har bestått av innebandy i örebro som var helt underbart, damerna kommer spela i div. 1 nästa säsooooooooooong, grattis tjejer :D kungligt bra kallas det . Kom hem vid åtta då jag tog mig mat, ska snart hoppa ner i säng nu, trött är jag till tusen också. Dagen imorgon vet jag inte vad den bjuder på , hoppas det blir nått skoj och bra sällskap , skulle inte sitta så dumt :) och det är ganska skönt nu också, det är ju påsklov som VI älskar ! yeeaaah, så har en hel vecka att se fram emot, men vet inte ett enda vad jag ska göra under lovet, har inge träning den här veckan, lediga.. Men till torsdan åker vi till nyköping , torsdag-söndag , jag längtaaaaar för fullt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0