MISSING YOU

asså orkar verkligen typ inte blogga, eller skriva helt enkelt. Tvingar mig själv så det kommer väl lite inlägg då och då, stå ut säger jag bara! Men ska skärpa mig :)
Igår vad det en skoldag, helt okej. Blev träning, kändes riktigt skönt! Längtar till mora gör jag också .
Idag hade vi bad i skolan, gillar det inte nått dugg, blää. Men fick stå ut och efter badet fick jag snabba mig för skulle med bussen med tove hem :) var ett tag sen, satte oss i solen gjorde vi också, skönt. Nu sitter jag här och har jämt gjort läxan, imorgon blir det träning och skolan sen har jag inte en aning nått mer. Nu ska jag fortsätta nörda musik, skulle gärna vilja gå ut, med vem!? pusssssshej



Kommentarer
Postat av: Patrickhedvig

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-07-27 @ 08:55:54
URL: http://patrickhedvig.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0