NYKÖPING

I måndas var jag på kalas, efter kalaset kom min underbara vän Ellida till mig :) vi kom på att vi ville hyra film och köpa godis, så vi åkte till nöjes och köpte det ! Hon nattade hos mig och vi hade det bäst, gillart. Igår spelade jag och Ello mest innebandy, sen skulle hon hem så jag följde med henne hem, åt och åt dipp och chhhhips (Y) Sen blere läggdags. Idag har dagen bestått av ellopello , vi fikade och hade grymt kul, det är kul att få vara med denna tjejen . Jämt kommit hem ifrån min far nu, ska titta på andra avenyn nu, sen packa tills imorn, åker till nyköööööping, HAPPYFAAAACE! har sett fram emot det till tusen! Ska handla lite i nyköping oxå :*, ska försöka leta mig en dator så jag kan skriva på bloggen, men vi får se:) . Fick kläder av elin idag oxå,grymt fina kläder,puss på det . Men ni får ha det bäst, det kommer jag ha iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0