1 vecka kvar, nej fy!

Nu måste jag skynda mig att skriva ett snabbt inlägg annars får jag stryk av bror min :) så ja jag kanske är van..

Ellida sov hos mig inatt och igår kollade vi film och spelade kort och pratade osv. På kvällen spelade vi lite innebandy ute också, saknar den känslan och snart börjar det! WIE. Vi vaknade vid kvart i tolv idag och kollade film direkt nästan, vilket innebär najs. Träning idag blir fast ska inte vara med för vilar tills helgen när det är två hemma matcher, taggad till tusen är man här också. Jag och Ellida tänkte vi skulle gå till pekås sen och köpa oss ett par as snygga solglasögon :) får väl se vad det blir med den saken. Nu blir det bara att vänta tills bror kommer hem då han ska laga mat åt mig och Ellida! kungen dä :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0