Åh vad härligt!

Rubriken säger nog allt kan jag lova! var och hälsa på världens bästa vän Bjarka vid tre, och jag har jämt kommit hem :) åh det var så härligt att få träffa henne, jag skrattade hela tiden asså! pratade nästan bara om minnen om oss två :) jag älskar dig tvilling!

Ja som sagt så skulle mamma och jobba idag, hon skulle åka vid halv nio. Så jag sa till henne igår kväll att hon skulle väcka mig då så jag skulle kanske vända lite tills skolan börjar, hon väckte mig fast jag stod inte ut så jag gick och la mig igen och vaknade inte förrän vid tolv, ojojoj säger jag bara! vad ska detta bli när man ska snart gå upp vid sju när skolan börjar, ups..

Jag längtar även tills lördan och söndan, båda dagarna har vi hemma match, och jag är as taggad! då möter jag mina vänner Kristin och Elvira som är toppen. Nu tänkte jag att jag skulle ringa farsan och höra vad han gör så går jag nog bort till han en liten sväng :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

du är toppen ! :) ♥

2010-08-20 @ 08:44:31
URL: http://paramoregeek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

E :söt du är då :)

2010-08-20 @ 11:33:45
Postat av: bjarka

jag älskar dig <3

2010-08-20 @ 15:46:38
Postat av: Anonym

Bjarka :och jag dig <3<3

2010-08-20 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0