Bra bror!

Bror frågade mig igår kväll om jag kunde hämta dricka åt han uppå, och då sa jag till han att jag skulle komma på nått först jag skulle få hjälp med eller låna eller nått eftersom jag skulle hämta dricka åt han :) då var jag så smart så jag sa att han skulle lära mig att göra header, och han gick med på det! ibland älskar man han bara för mycket :) haha! han duchar nu och sen hjälper han mig, så kanske kommer fram resultat om 1 år eller nått! vem vet eftersom det är jag som ska lära mig, buuuuh.

Tänkte jag skulle vara lite snäll mot Herman och titta på film med han så han slipper sitta ensam i mörkret. Nu ska jag titta på "karlsson på taket" haha! tror han tittar på det iaf! man måste ju ställa upp någon gång :) hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0