En dag att minnas

Jaa, idag blev det efterlängtade fotograferingen :D fy tusan vad kul det var! såhär roligt har jag inte haft på länge faktiskt, men som sagt så gjorde johanna julia och ellida dagen lyckad till tusen!:) bilder kommer i ett inlägg senare. Men klockan rann iväg för vi hade så kul och jag och ellida skulle på fotbollsträning, men sen kom vi på att vi hellre ville fortsätta med korten och det istället för att gå på träning så jag och ellida skyndade oss hem för att ringa och höra! men tyvärr så fick vi inte och jag och ellida blev inte alls så glada över det ;) haha. Men det blir säkert med fotografering under det lilla som är kvar av sommarlovet skulle jag kunna tro. Jag älskar denna dag!

Nu sitter jag här och gör ingenting faktiskt, konstigt va? men imorgon så blir det iaf k-stad och shoppa med mammi bror och ellida tror jag, det är nått man ser fram emot :) Men nu ska jag avsluta detta inlägg och göra ett inlägg till med bilder sen denna bästa dag :) ha det skönt :* PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0