Förlust!

Ni kanske ser på min korta rubrik att det blev en förlust för oss idag mot ett bra lag som kallas Munkfors :) dom fick med sig en vinst hem och den slutade 5-1, grattis till er! jag träffade mina goa vänner Kristin och Elvira, dom är ju bara för bra! i love you girls. Vi kom hem vid två där och då åkte jag till pappi en sväng, sen blev det ner till älvstranden för att kolla innebandy när min äldsta bror spelade och dom fick sig en vinst med 9-5!

Åh herregud! imorgon börjar allvarlet igen och jag ser fram emot första dagen kan jag erkänna men sen så har jag lust att vända ryggen om skolan och gå därifrån! haha nejdå, ska väl bli kul att träffa vänner så lite längtar man väl. Men fy med att gå upp tidigt, göra läxor prov och allt möjligt, undrar hur allt kommer lyckas igentligen eller om det kommer göra det över huvetaget. Nej fy bubblan säger jag bara!

Nu kikar jag i min gaderob vad jag ka ha på mig imorgon första dagen i skolan :) jag vet en till som har bestlutångest för vad hon ska ha imorgon! CISSI :D åh förresten grattis till alagstruppen, du är bäst!
Blir nog inte så sent jag lägger mig ikväll eftersom man ska upp sju till morgonen! undrar om jag kommer komma upp om det kommer gå, undrar hur det kommer att se ut till slut om jag kommer ur sängen eller inte... puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0