Julia är bäst

:D!
Fått mig hjälp av julia med en ny design och allt, så himla najs blev den tyckte jag! vad tycker ni?:) jag blev jätte nöjd iaf och julia är helt klart bäst.

Som ni kanske har märkt så var jag i karlstad idag och shoppade, fast jag och ellida kom inte hem med alls många kassar! konstigt nog. Men det blev nått iaf och det är ju bra :) Imorgon är det svennis cup som gäller, på lördan och söndan också! TAGGA. Ellida sover hos mig inatt så drar vi till morgonen, hoppas det kommer gå bra!
Var och hälsade på världens goaste bjarka idag! så himla skönt att få se henne, jag önskar dig all lycka i världen vännen. Nu ska jag dra mig vidare! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0