Kungar

Haha underbart alltså! vi spelade ju två matcher idag i torsby eftersom det är cupen svenniscup :) vi vann båda! gjorde ett mål och 2 assist sammanlagt. Det är så himla härligt att det går så bra för oss så det inte är klokt! jag älskar verkligen fotboll, vilken skön känsla va ?:) Vi är i final typ som det ser ut, blir minst tre matcher imorgon. Tror jag kommer bli ganska trött för idag blev jag jätte trött efter en match bara, undrar jag... Så får väl gå upp halv sex, fy bubblan!

Jag sitter just hemma vid pappa i jonathans säng och är as hungrig så jag har bara lust att äta en gris! eller inte riktigt :) Men som tur är så blir det grillat snart, mumms säger jag bara. Ska leta efter bra musik nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0