Marten

Ja det kan jag väl börja med att säga, dålig uppdate jag vet men ska försöka ändra på det! är bara det att jag inte orkar. Haha :)

Sista dagen i skolan för denna vecka, vi hade idrott idag och det var ärligt talat kul faktiskt! efter idrotter fick jag gå tillbaka till skolan och möta upp min sötfis Ellida :) vi gick hem till mig och hämtade pengar, sen gick vi till farsan och han skjutsade oss till skoga på marten! inte det bästa jag har vart med om exakt, för vädret var ju hemskt! regn som på alla marten så är inte förvånad ärligt talat. Pappi kom och hämtade oss klockan sex ungefär, så jag fick med mig hem ett halsband där det stod " Tilda Ellida" tyckte var var skit snyggt faktiskt! så det var perfa. Sen tog vi oss en liten promenad hem till mamma där vilor och cissi var. Dom hade beställt sig pizza så jag och Ellida fick pizzan som var kvar sen! det var väldigt gott kan jag lova.

Nu har jag jämt kommit ifrån pappa var där en liten sväng. Är taggad inför morgon dagen då jag ska spela fotbollsmatch med mitt sköna lag. Om ni vill veta vilka vi möter så är det hertzöga. Nu borde nog jag packa upp idrottsväckan, ojdå har inte gjort det än.. Hejdå alla läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0