Ny vecka, nya möjligheter

Dagen idag var måndag yes och det innebär att skolan började igång denna vecka igen, vilket innebär inte bra. Slutade klockan ett idag då jag gick hem och tog mig nått att äta och fick lov att packa sen åkte jag och mammi till ekshärad och köpte nya innebandyskor till mig. Dom är skit skönt alltså! sen ner till älvstranden och göra säsongens första innebandy träning! det var så himla kul, så kommer träna fotboll onsdagar och innebandy måndagar.

Nu så har jag jämt duschat så sitter här blöt i håret, haha. Imorgon är det hemkunskap, ser fram emot det faktiskt! ska bli kul att få se vad som händer där också :) förresten så ska jag och Ellida på speedway imorgon också, du är bäst bruden. Nu får detta inlägget avslutas med "puss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0