Saknaden är stor

Imorse var jag på minnestund för vår älskade Otilia! där såg man massa folk med massa tårar. Fy vad jobbigt det var! finns inte ord för hur mycket jag saknar dig ängel, du hade alltid ett så himla fint leende på läpparna. Vi ses snart ska du se <3

När det var klart åkte jag och mammi till mormor och morfar och hämtade Herman plus att vi fick oss lite mat i magen! jag älskar mormor mat helt klart. Jag gick sen bort till Linda och gosade med älskade syster Tovis. Försökte göra Tove glad och var det ett tag sen så gick jag hemmåt till mammi. Då tog jag fram HM katalogen på en gång och kollade, mamma ska beställa en väska och en tröja åt mig! Jag älskar dig mamma. Nu borde jag nog göra i ordninga mig införs kvällen läggdags! jag är super trött och det blir ju inte bättre med att man ska upp sju till morgongen, åh herregud! nu måste jag ge mig, godnatt världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0