Sånt är livet

Lördag : Började med att jag blev väckt av bästa mammi vid nio nån gång där. Då var det bara att göra sig iordning för att spela match med att packa och äta och sånt. Vi åkte ner till samlingen vid tio nått sånt, sen då vi åkte till skåre för att spela fotbollsmatch mot Hertzöga. Gissa vad vi fick med oss hem? VINST MED 3-1! härligt var ordet, gjorde även ett mål. Kom hem nån gång där vid fyra eller något sånt där då jag fixade mig lite sen så skulle vi till jonas kompis för att äta kålsoppa. Vid elva så cyklade jag mammi och herman hem i spöregnet, åh herregud vad mörkt det var och vad blöt jag var när vi väl var hemma. Fy! 

Idag : Vaknade idag upp vid tio/elva nått sånt där, då så tog jag mig nått att äta sen så satte jag mig en stund vid datorn. Var meningen att jag skulle åka och hälsa på min vän Kristin idag, men blev ändrade planet så jag åker till henne till fredan istället. Så istället så åkte jag och Ellida ner till älvstranden och kollade på match. Hif fick sig en vinst! grattis till er :) När matchen var slut så åkte jag och Ello hem till mig, då så gick vi till pappi en stund och sen så cyklade vi runt lite överallt. Ja sen så lyssnade vi på musik och dansade! gud så kul vi hade gumman, du är bara för bra! ily. Hon fick lov att åka hem vid halv åtta, då när hon hade åkt hem så tog jag mig ett fat med kålsoppa, mumssss! Just nu så sitter jag hemma vid pappa och ska nog snart gå bort till mamma, imorgon börjar allvarlet igen som inte är nått vidare! börjar även med läxor denna vecka, orkar man? Ett plus till när skolan är slut då när mamma kommer hem så åker vi och köper nya innebandyskor och sen blir det årets första innebandyträning! så himla ruskigt kul, puss på det. Nu ska jag ge dom andra lite sällskap sen så går jag bort till mamma. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mest av allt<3

2010-08-29 @ 21:23:32
Postat av: elvira

grattis till vinsten då ! :) <3

2010-08-30 @ 15:07:54
URL: http://paramoregeek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ellida : älskar dig med syster!

Elvira : tack sötfisen min! :)

2010-08-30 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0