SILVER!

Dagen har varit både bra och dålig. Det började med att jag blev väckt av mamma halv sex, inte underbart fast det var nog värt det eftersom man skulle upp och spela fotboll i torsby. Första matchen började klockan åtta och vi vann med 2-0! senare vid halv elva spelade vi en match till och vi vann, så då var vi klara för final :) så jäkla go känsla var det. Fast senare så började det och i första perioden blev det inga mål, fast sen skulle en i andra laget lägga en hörna och jag stod såklart på fel ställe så jag gjorde självmål, fyfan vad jag hatar mig just nu alltså! så himla lett på mig själv. Kunde väl haft stått på ett annat ställe eller nått, ne fyfan. Sen blev matchen avgjord och dom fick guldet och vi silver! bra jobbat ändå av alla. Inte dåligt att komma tvåa?:) vi vann våran grupp iaf. Tack för världens bästa helg girls! ni gjorde den lyckad med mycket gott skratt

Jag sitter hemma vid pappi nu och jag drar mig snart vidare mot mamma. Fast nu måste jag avsluta detta inlägg! ha det så skönt :* puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0