Sista doppet för iår?

Precis! jag och min kära vän Ellida var och tog oss ett dopp vid gata förut när det spöregnade, jesus vad kallt det var! undrar om det var sista doppet för iår? jag skulle nog kunna tänka mig det :)
Idag slutade vi skolan klockan ett, det gjorde Ellida också så hon gick till mig efter hennes frilufsdag vid gata. Så jag kom hem när hon satt i soffan och kikade tv. Då gjorde jag i ordning nån grönsaksallad, vi var ju hungriga så då får man ju göra nått åt det också! höhö. Ja sen som ni märkt så gick vi ner till gata och där var det svinkallt! sen fick vi lov att dra oss hemmåt där vi tog oss en hamburgare, mums! Sen fick Ellida lov att dra sig till sitt andra hem i geijersholm! hon har ju ett hem hos mig också ;) och det gillas!

Åh just ja! nu måste jag nog packa idrottsväskan inför idrotten imorgon vid skolan. Förresten så ska Eric följa med mig hemåt efter skolan, tror han skulle ladda ner nån film! så det ser ut som en mysig dag med min snygga pojkvän :) nu måste jag verkligen packa! ciao


Åh jag i mörkbrun! har inte färgat mig men julia hjälpte mig att ändra bilden med ett pogram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0