Solen skiner och det är bara glada miner

Ändrade planer för dagen! istället blir det att leka med min vän Ellida idag också går jag på speedway med henne :) Jag tror jag kanske skulle sova hos henne sen också, känns som om en toppen dag. Mer toppen med att vädret är ju helt underbart! kanske kan gå ut och ta sig en stol och sola lite? måste ju passa på nu :)

Igår var det en vecka kvar tills skolan börjar, men fy jag längtar ingenting alls kan jag säga. Gå upp tidigt, läxor, och allt de där bajsen! Längtar redan tills julovet :)

Nu får jag nog ta tag i mig själv och äta lite frukost och fixa mig. Kanske går ut en liten sväng i solen sen innan Ellida ringer mig :) hade!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg! :)

2010-08-17 @ 15:00:33
URL: http://jahts.blogg.se/
Postat av: wilma

du behöver inte vänta enda tills jul lovet, höstlovet kommer ju före ;)

2010-08-18 @ 21:10:00
URL: http://wilmasfoton.devote.se
Postat av: Anonym

johanna: tack så mycket !:)

wilma : haha javisst, men jul lovet är längre har jag förmig ;)

2010-08-18 @ 21:11:55
Postat av: kristin

du har verkligen en fin blogg gumman !<3



& usch va tölit mä skola :(

2010-08-22 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0