Söndag

Tänkte jag skulle starta igång datorn och klicka in ett litet inlägg på bloggen, smart jag är va? :)
Idag är fotbollslaget och spelar match i kil och jag ger dom mycket lycka! den är nog klar om tio minuter eller nått sånt. Känns som om det går bra för dom, btw så vann vi med 6-0 förra gången vi mötte dom. Om ni undrar varför jag inte är med på matchen så är det nån som få stå över en match, och idag var det min tur. Snart så åker jag till min kusin och firar hennes barn, senare hör jag av mig till Ellida och får se vad kvällen bjuder på om det blir att leka med Ellida eller en vanlig söndasmys dag :) förresten så älskar jag vädret så himla mycket! fortsätt såhär tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0