Svenniscup

Har vart i torsby hela dagen på svennis cup! och kom hem med två vinsta matcher som känns underbart :)
Första matchen blev det 3-0 till oss och det blev två mål för min del. Andra matchen var lite tuffare men vi stod imot och vann den matchen med 1-0 och då blev det ett mål för mig. Känns verkligen att vi har varit borta hela dagen, för vi åkte vid halv tio typ och kom hem vid tio eller nått sånt! så nu är det 12 timmar kvar tills vi är där igen typ, knäppt låter det tycker jag iaf ;) men dagen har vart skoj!

Imorgon blir det en dag med svennis cup igen som ni kanske har märkt? men iaf så blir det tidigt att gå upp, för vi ska åka vid åtta eller nått sånt. Fast det blir ännu värre på söndan då det är samling klockan TJUGO ÖVER SJU i torsby, åh herregud säger jag bara! undrar om jag överlever.. Nu ska jag käka i mig det sista som är kvar på tallriken och sen senare krypa ner i sängen! En lång dag som väntar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0