Teamtango


Sov hos denna fantastiska flickan inatt och kvällen igår var kungligt bra :) tog kort men hinner nog inte få in dom i detta inlägg :) men kvällen igår kväll och imorse var bäst med dig syster. Imorse  pysslade ett tag och sen ringde tove och moa på min mobil, vi skulle va med dom idag hade vi tänkt. Vi gjorde upp att dom kunde komma till oss vid halv två men dom gjorde det aldrig, dom kom inte förrän en timme efter, haha! Det första vi gjorde var att vi tog toves telefon och busringde oss loss lite! haha gissa om vi skrattade? jodå! Senare kom vi ju såklart på att vi kunde gå ut och ta massa bilder som såklart skulle bli bra, utan tvekan. Bilder kommer i ett annat inlägg förresten. När vi kom in så gjorde vi ett stort kort till vår käraste vän Bjarka, hon är med oss i team tango gänget hela tiden, vi älskar dig så himla mycket ska du veta gumman. Klockan rann senn iväg och tove och moa åkte hem, jag stannade kvar hos Ellida ett litet tag till. Mamma kom och hämtade mig vid halv åtta ungefär då jag åkte bort till Linda och sa hej ett litet tag! då blev jag bjuden på popcorn framför tvn, går ju inte att säga nej till en sån mysig sak. Jag fick lov att dra mig hemmåt sen så jag skulle komma hem då jag tog mig lite mat, ja och nu sitter jag här och spelar manboy för Herman, hans favorit skulle jag kunna tro! vilken fantastiskt tur han har som har en sån snäll syster :)

Dagen imorgon har jag inga planer för, blir säkert en lung och seg torsdag som alla andra torsdagar brukar vara .

På tisdan är det minnestund för Otilia! jag hade tänkt mig att jag skulle gå på den. Du ska veta att jag saknar dig från topp till tå Otilia.

Nu får jag väl fortsätta att vara lite shysst mot min bror och spela lite manboy för han :) Snäll du är Tilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0