Vinst!

Wihoooo, vi vann matchen med 1-0  och målet gjorde jag :) men jag kan väl säga att fy vad jobbigt det var att springa, undrar om jag orkar vara med imorgon eller om jag orkar! för jag är helt slut i benen. Vi möter ju som sagt munkfors imorgon och har ingen aning om hur den matchen kommer sluta, förra gången fick vi oss en förlust mot dom med 6-0, ojdå! men bara att ta nya tag och visa vad vi går för :) jag vet inte om jag följer med kristin hem efter matchen, inte säker än för att broder spelar match imorgon vid älvstranden och är faktiskt lite sugen på den fast vill så gärna träffa kristin också! BESTLUTÅNGEST kan man säga.

Vi var vid mina kusiner igår kväll och blev bjuden på kräftor, gott men jobbigt! jobbigt att skala var det så jag gav ju upp till slut såklart så då tog jag mig lite kött och potatisklyftor! ett stort hjärta till maten. Fick lov att åka hem vid elva eftersom jag skulle spela match idag, då kom jag hem och det tog inte så länge tills jag fick lov att gå och lägga mig.

Ja just nu så sitter jag vid pappa i soffan och tittar på film och äter lite godis samtidigt, myspys. Jag är ganska trött och jag borde nog inte lägga mig alls för sent idag, för imorgon väntas en dag med en hård match mot munkfors! undrar hur det kommer gå, om jag orkar eller inte så jobbigt som det var idag och springa.. Hoppas att det kommer bli en super match för oss alla och att vi tar med oss en vinst :) nej nu tänkte jag att jag skulle se på filmen lite, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0