23 december 2010

2010 börjar gå mot sitt slut,

här är en sammanfattning av ditt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? - jag försökte väl iaf..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nix
4. Dog någon som stod dig nära? - ja..
5. Vilka länder besökte du?
- ingen speciell
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
- det tror jag väl
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - det finns det gott av 
8. Vad var din största framgång 2010? - hmm.. jag vet faktiskt inte
9. Största misstaget? - jag gör nog jämt misstag :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - yes
11. Bästa köpet? - jag har ingen aning
12. Vad spenderade du mest pengar på? - kläder skulle jag kunna tro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? -ja verkligen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - jadu kommer inte på nu men det finns säkert någon :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? - har ingen aning
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - slösat pengar och gjort misstag
18. Hur tillbringar du julen? - Hemma med några ifrån släkten
19. Blev du kär i år? - ja!
20. Favoritprogram på TV - ensam mamma söker och andra avenyn!
21. Bästa boken du läste i år? - ja läser typ aldrig någonting ;)
22. Största musikaliska upptäckten? - jaru
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - jag minns faktiskt inte, pengar? 
25. Något du önskade dig men inte fick? - nix
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - skrattade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- det finns det säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - vet jag inte
29. Vad fick dig att må bra? - familj släkt och mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - olle hedberg? ;)
31. Vem saknade du? - <3
32. Den bästa nya personen du träffade? - mollie pejlycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0