Bra tilda!

Jag är så dålig på att blogga, får mycket klagomål av min vän Ellida ;) men jag har inge lust men får väl se hur det funkar :) haha men ska försöka bli bättre på detta!!

Jag var ju och handlade igår som sagt, hittade mig nästan ingenting. Bara två tröjor och ett par uggs :) men som tur är väl att jag kom hem med någonting iaf, det är väl tur det. Julia fick träffa tomten också, bild kommer i slutet av inlägget ;) men dagen var super och det kunde inte blivit bättre. Sen fick vi skynda oss hem för jag skulle iväg på träning, full rulle var det där. Det var jobbigt men as roligt, fast ett minus på att min klubba gick av (suck) har haft den i två träningar, Bra tildaaa! men när vi åker till uppsala så ska vi försöka byta den, det var nått att dom skulle komma dit eller vad det var.

Ja idag är det redan torsdag (!!!!) oj vad snabbt det går, varför ska det gå så snabbt när det är jullov!? då det ska gå sakta ju :) men jaja, idag så vet jag inte vad som händer. Vet iaf att jag ska försöka få tag på min saknade vän Ellida. Var jätte länge sen sist ju! Oj vilket långt inlägg, eller ja ganska iaf :) pusss


Här ser ni när julia träffar tomten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0