Dan före dan före doppare dan

Jag kan inte helt enkelt fatta att det är bara 2 dagar kvar tills julafton. Shit vad snabbt allt har gått! var ju inte länge sen det var sommaren? ojojoj

Äntligeeeen jullov också! fy fan så skönt att äntligen kunna säga äntligen jullov. Jag ska njuta av den tid vi får, för det bästa som finns är ju när det är lov och man slipper skolan :) Super gilla


Har spenderat min tid idag i skolan, i två timmar! haha. Sen så har jag också tränat, var väldigt trött i benen pga min förkyldning? tror det är så.. Men annars så var det lika roligt som vanligt :)

Imorgon ska jag och Ellida gå ut på stan och handla klart dom sista julklapparna. Det behövs verkligen känner jag, för det är ju en dag kvar imorgon tills jul så måste nog skyna mig lite..

Nej nu ska jag tjata på min kära bror och försöka övertala honom att jag får sova vid han inatt ;) puss å kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0