E.M

Åh vad ska jag skriva? ville skriva om dig men nu är jag helt tom om ord för du är helt underbar helt enkelt och du får mig att lee varje dag. Du får mig alltid upp på humör, behöver aldrig oroa mig när jag ska träffa dig för jag vet redan innan att du kommer göra mig lika glad som alla andra gånger. Jag vill att du ska förstå hur mycket jag tycker om dig, det är sjukt mycket kan jag tala om! Alla minnen jag delar med dig är ju helt klart bäst, skrattar alltid lika mycket! finns inte en enda gång vi är utan att skratta för vi skrattar oftast så vi får ont i magen :) men jag blir så glad av det också. Jag mår som bästa när jag delar mina skratt med dig, saker, kläder, och allt det där vi delar på, dagar och det där :) att få vara med dig helt enkelt är en jätte härlig känsla, det liksom värmer i hjärtat på nått vis. Det är ju beviset på att jag känner mig så trygg med dig och jag vågar verkligen berätta allt för dig utan att skämmas. Du är en äkta vän och jag älskar dig nått så sjukt mycket




En äkta vän är den som sett dej gråta, vara stolt, förlåta, skratta, skämmas, älska, hata, falla och resa sig igen. Och alltid förstått varför. Alltid förstått varför!


Kommentarer
Postat av: lisa johansson

Victor?

2010-12-23 @ 01:02:00
URL: http://lisabrownie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojjjjjjj... haha vet inte hur det hamnat där :)

2010-12-23 @ 09:21:28
Postat av: ellida

älskar dig mest av hela mitt hjärta

känner mig alltid trygg hos dig , allt som jag har haft inom mig har kommit ut till dig.

systrar för all framtid <333333

2010-12-23 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0