11!

igår var det min dag, var en kanon dag , verkligen !
fick mig : pengar , kläder , tv , parfym =) plus att jag och mamma ska åka till kd och handla , plus på det !
släkten kom vid fem och firade mig ,blev mycket pengar där också . sen på kvällen blev det att åka på målvaktsträning , så kom hem där vid halv tio . Blev en jätte lyckad dag iaf :)
dagen började med skolan , hade frilufsdag idag, blev slalom för min del :) gick bra och det var otroligt skoj , klarade mig på skidorna iaf , haha det trodde jag då ju inte ,men det gick som tur var ! ;) . Ellida blev med mig hem efter skolan , vi åt mat och spelade lite innebandy , hehe . Sen klockan halv fem typ så åkte vid till asplund, träningsmatch mot killarna :) blev 2-2 , bra spelat ! men jag tyckte det inte gick bra för mig , jag fick ett slag på läppen också , gött (y) aja, sånt händer . Har jämt kommit hem nu och ska snart äta, är väldigt trött , så blir väl sängen tidigt för min del,haha ! fast  ska se andra avenyn sen klockan nio . aja, ha en bra dag på er :)
pussssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0