4

idag är det 4 underbara månader mellan oss, mig och david !
det finns ingen vackrare person än dig <3
jag älskar dig



Ellida sov hos mig inatt, vi hade en lyckad kväll ! vi myste och kikade på tv och skrattade, finns inget roligare än att få vara med dig sötnos :) . vi vaknade iaf upp i morse och gjorde oss i ordninga och sen så åkte vi till älvstranden och tittade när u-lag spelade match klockan 2 . dom vann med 10-6 , grattis :) . sen åkte vi hem och vi plockade ihop ellidas grejer, sen så skjutsade mamma oss till ellida . Vi var ute ett litet tag och fikade och hade det skoj ! Mamma kom och hämtade mig sen klockan halv sju , då släppte hon av mig vid pappa, så nu sitter jag här och har jämt ätit och tittar på i en annan del av köpoing :D ´redan måndag i morgon och det betyder att skolan börjar o morgon , baaaaajs ! aja, ska fortsätta kika på tv nu ja , hej :)



/ puss m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0