reaches your wonderful level

ååååh, herregud , haha ! hade skrivit ett jätte långt inlägg och sen så "råkade" man ju trycka bort det , så allt bara kom boort , jätte smart e jag ! men heter man mathilda jansson så gör man det tuvärr ;)

happy, snart så kommer syster hit och ska även natta hos mig , kommer bli en toppen kväll . blir väl mycket skratt och mys och även se på melodifestivalen . Vi vet inte riktigt än om vi nattar hos mamma eller pappa, vi får väl se . imorgon så kanske jag och ellida går ner och kollar när u-lag spelar match klockan två, får väl se , plus att jag inte har ens frågat henne än . haha ! så det får jag väl göra senna då kanske . jag själv är väldigt sugen att spela match själv , men man måste ju självklart vänta på att spela match ända fram till den 20 februari ? skulle inte sitta så dumt med en match i morgon . kan inte förstå att det redan är söndan i morgon ? jag önska att det var fredagar hela tiden ist , haha . men det är väl att bita i hop . till tisdan är det ju en vecka kvar tills jag fyller år , ett plus på det ;) . ha en bra kväll iaf


/puss m






bästa vänner - längre än föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0