TEST

Vilken svordom använder du mest?fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?har ingen, haha
Var köper du dina matvaror ifrån?ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?skulle köpa/göra nått kul
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? vet inte faktiskt, men jag tror det
Vad åt du till middag senast?makaroner och köttfärssås
Kan du vissla?klart jag kan ;)
Tittade du på tecknat när du var liten?ja, det är klart
Äger du några popband t-shirts?nä
När flög du senast?typ förra året ngn gång
Pratar du några andra språk?bara vanliga svenska
Har du gråtit offentligt?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?nej , eller jag vet inte
Vad har du med dig in på bion?popcorn
Vad har du för väder?mycke snööö
När sov du senast på golvet?jag diggar frågan
Gillar du din boendesituation?aa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? vene
Är dina dagar fullbokade och stressiga?jora, det är dom att ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 11 :$
Tror du på liv på andra planeter? nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? inget oftast
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?ja, eller jag vet inte
Tycker du om att krama folk?jo, inge fel
Äger du en digitalkamera?njaa, eller halv
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?nej
Är du mörkrädd? nej
Tre saker du alltid har med dig?mobil, kläder , mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0