you are not who you are every

vad har hänt igentligen ?


började med att mamma kom och väkte mig i morse klockan halv åtta typ, sen bar det av till molkom för att spela match mot örnen :) var riktigt spännande match , det är faktiskt den jämnastes matchen vi har spelat för i år , och vi åkte hem med en go vinst med 3-1 , så jävla gött ! segern är vår ,  har inte förlorat en enda match :D så jävla gööött .kom hem iaf vid ett eller nått förut , hade as tråkigt ! sen så gick jag ut en liten sväng och just nu sitter jag här och ska snart äta, blir väl melodifestivalen sen iaf skulle jag tro + godis och dricka och mys, inte så dumt . Imorgon blir det nog att se på a-lag också , sen så vet jag inte . Ha en bra kväll på er :)

puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0