21:20

spelade match igår , vann med 6-1 tror jag det var :) vad väldigt skoj , och jag var faktiskt nöjd med mig själv för den här gången , haha . Efter matchen tittade jag på två matcher, var också skoj . sen så ville man hem och man var jätte trött. tillslut blev det läggdags för min del .
var skolan idag , efter det gick jag ju hem. kikade lite på datorn , och läxan . sen så åkte jag och mamma och broder och skulle köpa present . sen åkte vi till moster petra :D . mamma skjutsade mig på träning efter ett tag. träningen gick också bra och var skoj . efter träningen så skulle jag se på davids match, mot 99 killarna ;p , davids lag förlorad med 3-2 :/ . nu sitter jag och äter lite mat och sitter vid datorn samtidigt. aja , lyckad dag har det vart iaf :)
ha det så bra!
/puss m



jag är hellre blind än att se ett liv utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0