jag och jollar ska feta oss :D


stark vänskap bryts inte


sitter här just nu och ska snart dra mig in i duschen . blir innebandy ikväll med underbara ellida , var faktiskt ett tag sen, så det ska bli väldigt skoj. dom kommer och hämtar mig vid halv åtta där . dagen har vart skolan iaf, gick till pappa efter skolan , och sen till mamma tbx :)

till hälgen blir det att spela match också, vi spelar hemma vid älv klockan kvart i ett , tror jag det var :D lycka till - tack ;) .

imorgon så blir det jollar91 också :D jag ska sova där hos henne eller hon hos mig, vi ska umgås lite och ha skoj och FETA oss :D efterlängtat med just jollar :)

aja, ha det bra

/ puss m

Kommentarer
Postat av: Rubenellinor

Merci for all the wonderful writings

2011-02-17 @ 15:13:49
URL: http://rubenellinor.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0