23 juli 2010

Sitter just nu hemma mos syster :) även har jag sovit hos henne så vi vaknade vid elva och sen tog vi oss en god smörgås, satt inte fel i magen precis. Vi har inga stora planer vad vi ska göra under dagen, men vi pratade faktiskt på att vi skulle ut och springa lite senare. Men så som det ser ut nu så är vi inte så himla sugen på de, fast det är nog värt det eftersom man själv inte har tränat på mer än två veckor, uuups. Men jag har iaf bestämt mig att jag ska träna till måndan och sen på tisdan åker jag till skåne på semester, det ska bli kul fast kommer sakna Ellida.

Inte länge kvar tills skolan börjar heller, nej fy vad hemskt! jag vill inte det för fem öre.

Nu ska jag va social på Ellida, puss

Kommentarer
Postat av: Julia

du ville att jag skulle göra en header åt dig va? Du får skicka bilder någon dag:)

2010-07-23 @ 15:42:41
URL: http://juliabodins.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har jämt fått en av martina :)

men om du vill så kan du göra en så jag har om det är okej:)

2010-07-23 @ 17:36:57
Postat av: Julia

jaha:) men då tar vi de nästa gång=)

2010-07-23 @ 22:09:52
Postat av: Elvira

saknar dig :( <33

2010-07-23 @ 22:54:10
URL: http://paramoregeek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

J : :)

E : saknar dig med sötis !

2010-07-24 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0