30 juli 2010

Som ni kanske har sett så är jag i skåne just nu :) jag har spenderat tre dagar här nu och dom har vart bra. Vi har shoppat, tivoli och vart vid stranden, jag har inte hittat mig nästan någonting när vi har shoppat osv. Imorgon är det nog bestämt att det blir en dag på stranden om vädret tillåter! ska försöka att komma hem med nån färg iaf :) och sen på söndan blir det hemfärd! ska bli rätt skönt att få komma hem och träffa saknade broooor :) jag som ville att han skulle med hit, men han skulle till sunne så just nu är han i sunne och rockar låss skulle jag nog tänka mig. Nu ska jag gå ut och vara lite sociala mot dom andra och ta mig lite nötter, ha det skönt! det kommer jag att ha säkert imorgon i solen ;) puss


VILA I FRID♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0