Borta bra men hemma bäst

Har kommit hem ifrån två super roliga dagar i leksand. Det blev ju mest sommarlandet, var jätte skoj fast alla i familjen var badkrukor utom jag såklart :) så badade inge vidare mycket, fast badade mest kan jag säga! för inge vidare att få bada själv nej.

Vidare när man kom hem så hade mammi köpt en snygg bikini åt mig, hon är bara för snäll. Senare på dagen kom min saknade Ellida till mig :) vi hade inte sets på precis en vecka för vi har inte haft tid, så det var dags. Köpte även en liten present till henne som jag tror hon blev ganska nöjd över iaf, kanon. Vi åkte sen vidare till minigolfen och stod i kassan, kom massa folk och det gjorde det bättre. Var inte hemma förrän halv elva då jag åkte ner till sättra där mamma och dom var och fick i mig mat sen åkte vi hem.

Imorgon åker Ellida till karlstad och shoppar, och gissa om jag är avendsjuk? jo det kan jag ju säga, gaaaah. Fast snart åker jag ju till skåne och då blir det massa shopping men det värsta är att jag inte har pengar typ, så säg till om ni behöver hjälp med nått ;) haha! Nu snart blir det sängen efter två dagar i lekand, gissa om jag är trött? ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0