Crazy girls

Ellida och jag gick och la oss vid halv fyra, vi hann inte med " monster till svärmor " så den filmen visar sig för oss nån annan dag.

Jag skulle igentligen haft vart med babe idag, fast det var ju så himla fult väder så vi tänkte att det skulle vara bättre imorgon. Fast han skrev just till mig att han inte kunde, så jag kommer få vänta jätte länge! jag kommer inte överleva.....

Imorgon är det äntligen dags för att börja träna, fast åker bort på tisdan så då kommer det ju inte bli träning! jag är nog inte så bra tränad :) haha.

Nästa tisda så är det dags för speedway! då ska jag gå med eeeeeric, wieeee. Innan speedwayen blir det att va med han, så den dagen kommer bli helt underbar :) fast det är ju en vecka och två dagar tills det, nej usch! orkar inte prata om det för då saknar jag han ännu mer.. Nej nu får det vara bra för denna dag med inlägget! ha det så skönt :)


love you girl


Kommentarer
Postat av: your sis

love u bestfriend

2010-07-26 @ 21:00:34
Postat av: Anonym

du är bäst <3

2010-07-27 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0