Dancing on my own

Dagen idag har inte var alls lyckad! blä. Det började med att jag och mamma skulle stå vid minigolfen i fem timmar, tio till fem. Det kom ju inte många alls, gissa hur många det kom? ett par bara, inte det roligaste jag har vart med om precis :) haha! Men till veckan ska jag stå där igen med syrran, och det blir ju kul bara om det är fint väder. Och det blev ingen grillning idag med familjen nyborg! och jag åkte inte heller upp till Ellida. Men imorgon blir det förmodligen att va med henne! eller jag vet faktiskt inte. Skulle åka och fira min kusin :) men det märks väl. Snart åker jag till lexands sommarland med familjen vid pappi, kanske måndan till onsdan eller nått? maybe. Och nästa vecka blir det skåne med familjen vid mammi, så det är nog fullbokad! eller inte exakt :) men det är nått jag ser fram emot, att få komma bort ett litet tag! fast det som fattas är att inte den största brodern följer med :) men hoppas jag överlever.. Just nu så har jag as tråkigt och jag vill hitta på något!!!!


Kommentarer
Postat av: alva :p

vi var på mingolf fast efter fem, synd att inte du va där då :(<3

2010-07-17 @ 21:25:12
URL: http://erikssonalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SKULLE HAFT KOMMIT TIDIGARE ALVA ;)<3

2010-07-17 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0