Det var inte igår precis..

Jag var och badade idag, inge höjdare väder så var där bara i en timme. Sen blev det bättre med en mjukglass i magen som satt gott :) Kom hem vid tre där typ, och då menade jag att jag skulle klippa gräsmattan men den starta ju naturligtvis inte, haha säger jag bara !

Imorgon ska jag leka med min söta och snälla tove! det var inte igår precis, så imorgon blir det dags för det :) vi tänkte att vi skulle åka båt och om det blir fint så åker vi och badar vid råda, lyckad dag känns det som om det blir. Och senare på kvällen kör jag igång gräsklipparen hos pappi förmodligen och känar mig en slant :) inte alltid så dumt .

en gammal bild på mig och tove :)
Just nu sitter jag och äter på choklad, muuums. Även sitter jag och tänker på min snygga pojkvän! finns inte ord för vad jag saknar honom, det är oehört mycket iaf. Så jag tänkte vi kunde va imorgon, men det gick inte han skulle bort! så ser han inte förens på en vecka typ , överlever jag? direkt han kommer hem måste han komma hit till mig :) det ska bli, japp ! Nu får jag väl sluta skriva och fortsätta lyssna på bra låtar istället, haha :)


my life would suck without you

Kommentarer
Postat av: cecilia

sööt du!

2010-07-15 @ 23:40:32
URL: http://ceciliaruths.blogg.se/
Postat av: Anonym

duuuja cissi!

2010-07-15 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0