Glada miner

Igår var det innebandyturnering med innebandyskolan och för mig gick det inte bra kan jag påstå! Jag började ju spela för det var inga problem med knäet eller så nej. Så jag gick in och hade skoj, fast sen kände jag av att jag hade sträckt mig, inge vidare alls faktiskt. Men det var att bli smörjad och bandage på och bita ihop och spela. Annars vad det super kul och det gick bra! Lyckad dag.

Ellida sov hos mig inatt! vi gick inte och la oss vid två typ, så imorse var det bara att sova hur länge som helst! fast sen blev det ju vidare till datorn såklart. Jag förmodlar att det snart bli frukost och sen kanske lidsbroa och bada om det är skönt väder.

Imorgon är det dop för min söta lillasyster tove :) kommer bli riktigt kul, sötnosa min det. Så det blir kyrkan och god mat imorgon, haha. Nu ska jag ge bäste sällskap, ha en bra i det "fina vädret" ?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0