It was not just yesterday

Var ju och badade idag som ni kanske märkte i förra inlägget. Var skönt att få bada, och det var ju ännu bättre med bra sällskap med min syster :) Senare på dagen åkte vi hem och Ellida stannade kvar hos mig ett tag. Vi gick till pappi och kolla läget där! sen skulle hon hem och då blev det inte lika kul igen som det var. Sen följde jag med och hämtade victor hos cissi :) victor skulle sen och köpa godis och han var så snäll så att jag fick följa med, för snäll är han :) eller.... Just nu sitter jag och äter godis som vi köpte! senare ska jag sova, imorgon blir det förmodligen bad igen. Saknar min grabb jag, för mycket absolut! jag vill träffaaaaaaaaaaaaa haaan nu nu nu nu!
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0