jag har tråkigt

Visste du...

att jag vill - ha pengar
att min senaste kyss - var underbar
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - ganska mycket
att jag inte gillar - småkryp
att min första riktiga kyss - var för länge sen
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte har nått att göra med
att kärlek är - grymt bra
att jag gillar att - umgås med min jollar
att jag alltid kommer att - ha många skor
att jag är hemligt förälskad i -
sist jag grät var - ..
att min mobiltelefon är - mitt allt
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
innan jag går och lägger mig - säger jag natti till min stora bror
att idag har jag - lirat boll
att jag just nu tänker på - cola
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - spela innebandy
att jag hoppas - att jag får mer pengar snart
att jag verkligen vill - va med eric nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0