Leksands Sommarland

Jag har vart och firat min söta kusin emma idag :) Vi kom hem vid fyra eller fem nån gång där!

Då fick jag gå iväg och packa för imorgon åker jag till Leksands Sommarland med pappa och familjen, ska bli as kul tycker jag! så det blir sommarlandet både imorgon och på tisdan, så det kommer inte bli uppdatering på bloggen förrän onsdan när jag kommer hem! men ni överlever utan mig tror jag nog :) Tuvärr så mistar jag fotbollsträningen imorgon och kanske på onsdan. Men det är ju inte alltid man åker bort på semester så då får jag stå över. Men det är negativt med att jag inte har tränat på två veckor, uuuups. Sen när vi kommer hem på onsdan så blir det full rulle med träning, om det inte blir mycket fotboll så får jag ta tag i det själv kan jag lova. Nu får jag fortsätta att packa och tagga inför imorgon :) ha det bra! det kommer jag haaa :*

love the way you lie

Kommentarer
Postat av: elvira :) ♥

kul det låter mathilda,saknar dig :( <33

2010-07-20 @ 20:19:49
URL: http://paramoregeek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja eller hur :) saknar dig med snutti <3

2010-07-21 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0