Slutar aldrig oroa mig..

Som sagt så lekte jag med tove idag :) vi åkte båt och badade vid råda i FEM MINUTER! tuvärr så hann vi inte mycket alls, för jag skulle åka och köpa något fint till Ellida . Men dagen var väl lyckad över huvetaget . Jag kom hem efter vi har handlat, och då var klockan sju typ. Hann inte göra så mycket innan det blev grillat, muuuums. Sen gick vi in till grannarna och just nu sitter jag här och är jätte oroligt..

Imorgon blir det att stå vid minigolfen med mammi. Inte vad jag ser fram emot eftersom det ska regna och åska! plus att inte min Ellida är med, fy vad hemskt ! synd om mig :) Men jag får väl hoppas att jag överlever. Senare på kvällen kommer nog familjen nyborg hit och vi grillar tilsammans :) det innebär att jag kanske kommer träffa emma isf! yeeeeah, gilla. Annars om det inte blir något med det så kommer jag förmodligen träffa min nära och kära vän Ellida :) så dagen kanske blir rätt grym ändå, iaf kvällen ! Och det är ju en stor dag imorgon, ELLIDA FYLLER ÅRRRRR! så åker nog till henne och säger grattis :). nu säger jag godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0