Sommaaaaar

Jaaa, som ni ser på min snygga rubrik ;) sommar och det är ju super varmt ute och det bara stekar mer och mer. Fast själv så har man spelat fotboll hela dagen i solen....

Som jag alltid skriver " jag ska nog till lidsbroa imorgon" skriver alltid det fast det aldrig blir nått med det ? :) men imorgon så blir det nog det, för jag hörde med morfar och jag tar nog med mig min kära Ellida. Men hoppas det blir lika stekväder imorgon som det var idag, annars kanske det inte går att bada! Just nu så har jag jämt sett på en film med min älskade bror. Och mina ögon blir tungre och tungre! så nu blir det sängen för min del :)

jag vill ha längre hår!!

Kommentarer
Postat av: alva :p

då får du la spara :D. det ska jag också ;)<3

2010-07-13 @ 11:15:24
URL: http://erikssonalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag får väl göra det :)

du har skit långt hår du =)<3

2010-07-13 @ 21:44:51
Postat av: Elvira

uuud sö fin du ä,vackerheta mi ! :) <333

2010-07-14 @ 20:18:17
Postat av: Anonym

duja snyggingeen min !:)<3

2010-07-15 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0