Suck och glada miner

Denna dag har det inte hänt så mycket, eller jo vi har jämt kommit hem ifrån IKEA :) det kan bli lite drygt och bara gå och gå när man inte hittar något, fast alltid lite kul iaf! men nu snart så blir det mat i magen, ris och korvstråganoff, mummsssss. Sen vad som händer vet jag inte, tro vi skulle ner till nått ställe! men det märks, alltid skönt med lite luft :) Nu måste jag ge magen lite mat, den kurrar..

Inte alls länge kvar tills skolan börjar, nej fy vad jag hatar deeeet! det är så tråkigt när jag kommer på att det snart börjar, jag blir irreterad på mig själv då! fyfan säger jag bara, vill inte. Så nu ska ni njuta av det lilla som är kvar och försök att göra så lite som möjligt för då går det saktare, bra tips ;)

Denna vecka blir det nog fotografering, jag och ellida ska bli fotad av julia och johanna! wohoooo säger jag bara :D

Kommentarer
Postat av: Julia - fotoblogg ♥

vi får hoppas på bra väder!! :)

2010-08-01 @ 15:49:24
URL: http://juliabodins.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja verkligen! det är nått jag längtar till tusen!!:)

2010-08-01 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0