Världens sötaste unge!

Blev inte direkt att åka och bada vid lidsbroa idag heller, och ni kanske förstår varför?:) haha, inte det snyggaste vädret jag har vart med om exakt. Men imorgon om solen skiner så åker vi iväg och badar ! men dom säger att det ska bli fint så då får man tro på vad folk säger då :)

Faktiskt så måste jag gå och lägga mig nu, men jag vill så gärna skriva lite på bloggen kännde jag! fast jag ska försöka att göra ett litet inlägg, men det märks i slutet om det är det eller inte.. Som sagt, imorgon blir det kanske badning med Ellida . Senare på dagen måste jag nog till pappa och kika läget där också, och min söta lillasyster :


så himla go och en riktigt sötnos.
Ja, ska nog iaf träffa den familjen och det innebär mycket snos med tove! haha :) Och sen vidare på kvällen kanske jag sover över hos Ellida eller nått, iaf så ska jag umgåsa med henne :) och det kommer att bli lika roligt som alla andra gånger, crazyyyyy girl :) Nu måste jag sluta skriva och lyssna på mamma och gå ner i sängen och snarka. Litet inlägg? njaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0