Vila i frid ♥

Jag kan bara inte fatta att det har just hänt er, varför just er? jag kan inte fatta det, mitt huvud accepterar inte en sån hemsk sak. Det är ju det värsta som någonsin kan hända, men jag har lärt mig en sak. Man ska vara rädd om det man har och älskar, jag vill aldrig mer bråka med någon! för nu har jag lärt mig en sak att man aldrig ska ta något förgivet. Min bästa vän har varit med i en olycka men hon överlevde som var så himla toppen, men hennes syster och pappa gjorde tyvärr inte det. Nej fy, det är så himla ruskigt hemskt så jag inte finner orden helt enkelt! men du ska veta, jag finns här alltid för dig och alltid på din sida! jag är bara en signal bort min vän, när som helst. Va stark nu gumman <3 Till din syster och pappa:
VILA I FRID♥

Bjarka Jimmisdotter:
alla minnen du och jag har gått igenom har vart så himla knäppa men ändå så himla roliga :) jag tänker på dig hela tiden ska du veta! det är du och din pappa och syster som är i mina tankar just nu gumman min. Minns du när du och jag var små och vi lekte "mamma pappa barn" och jag fick alltid vara pappa och du var alltid mamman, haha det var goda tider det! men det är såna minnen som alltid kommer vara kvar i mitt hjärta, för det har klistrat fast sig i mitt hjärta! alla minnen vi har kommer alltid att vara i både ditt och mitt hjärta. Även när vi har umgås varje kväll och dag nästan, för när jag bodde nere vid sättra så bodde ju du också där! och en gång så skulle vi va och då satt vi och väntade på varandra jätte länge men ingen av oss kom aldrig, fast sen märkte vi och såg vi att vi satt rygg i rygg mot varandra, haha vad knäppa och roliga vi är egentligen, hoho! och det är jätte många som tycker vi ser ut som systrar för dom tycker vi är så himla lika, och det kanske man kan hålla med om?:) för när vi spelar fotboll e.x.p så är det många som inte ser skilnaden på dig och mig, för dom ropar bjarka till mig ibland och mathilda till dig ibland :) men ändå blir man så glad av det! men vi kanske är systrar, vem vet?;) även alla lektioner vi har haft så har du och jag vart så nära som det går vid varandra, och vi skrattar ju åt allt som händer! och det gillar jag verkligen! för en gång på en lektion så tog vi en sharf på huvudet och pratade engelska, fy vad kul det var. Och en annan lektion en gång så satt alla tysta i musiksalen och sen så la du och jag upp fötterna på bordet bara och vi hållde på att skita ner oss för det var as kul! alla lektioner med dig är ju helt oförglömda asså, dom har vart helt grymma! men mera kommer det i augusti, vi kommer ha det så kul så vi kommer skita ner oss skulle jag kunna tro, men jag skulle inte förvåna mig om vi skratta så mycket, för jag är van att skratta med dig och det är då det känns helt undebart :) Dom flesta lektionerna då när jag har vart vid dig så har jag skrattat så jag fått ont i magen! och det är teckan på att du är en sann vänn, och det är ju så himla sant. Vi har följt varandra sen liten, du är den kompisen som jag har känt längst och en som jag aldrig kommer lämna. Du är så himla snäll mot mig och alla, du bryr dig om alla och du lämnar mig aldrig ensam, du är så himla bra Bjarka. Men nu ska jag säga dig en sak, nu är det min tur att finnas här för dig! men jag har alltid sagt till dig att jag finns alltid här för dig, och det står jag över och det kommer jag alltid att göra till och med. En sån vän som dig kan ingen tänka sig helt enkelt. Jag kommer finnas här för dig hela tiden, och vi ska kämpa för dig och dina nära som inte alls mår bra. Men du vet, jag lider med dig! jag kommer alltid att vara sidan om dig, kommer alltid att vara med dig! det vet du bäste. Nu när skolan börjar ska vi vara varenda rast, och det är nått jag ser fram emot ruskigt mycket! vi kommer skratta och ha kul som alltid :) du är så himla sann vän! det tycker alla ska du veta. Du och jag har så himla kul tillsammans när vi umgås när som helst, fast vi har inte haft lika kontakt som vi hade från allra början! men det ska vi att ändra på gumman, det är en sak jag kan lova dig. Från början till slutet är det du och jag, du och jag graven brevid varandra. Va stark nu gumman, vi kämpar! Du är stark, det vet jag. Jag älskar dig från topp till tå Bjarka

Kommentarer
Postat av: kristin lindroth

väldigt fint skrivet vännen !

2010-08-16 @ 22:14:30
Postat av: Anonym

tack gumman <3

2010-08-16 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0