wie

Idag blev det en lugn dag, vaknade upp vid halv elva som sagt! sen senare på dagen var det bara slapp ifrån mig, jag var as trött och hade tråkigt, inte min grej det. Fast sen fick jag ta tag i det och jag åkte på träning i det fula vädret :) jag saknar den riktiga sommarn osv! sen kom jag hem och fick reda på att vi skulle beställa pizza, finns inge bätte mat än pizzaaaaa :D mums! Sen fick jag börja packa, gick nästan inte att stänga resväskan kan jag lova.

Som sagt så åker vi imorgon till skåne och jag fick reda på att inte bror skulle med, ett stort minus på det . Kommer väl bli kul, fast känner redan att jag saknar Ellida och Eric. Vi kommer som sagt att shoppa, gå på tivoli, badaaa :) rätt najs ändå. Nu ska jag fortsätta att packa det sista som är kvar! ha det bra, kommer jag säkert att ha :) kanske kommer att hinna blogga också om det finns internet! nu får de räcka, puss på världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0