40 frågar om någon du älskar

1 Vad heter han? Eric Jansson

2 Hur gammal är han? 12 år
3 När träffades ni sist? en vecka sedan typ.
4 Vad har han för hårfärg? blond
5 Brukar han färga håret? det händer
6 Vilka färger har han haft? blond bara tror jag
7 Vad har han för parfym? har ingen aning
8 Är han galen? nej, hihi
9 Vad är erat första minne? när vi träffades

10 Har ni många minnen ihop? vi har väl, men inte så många. men det ska bli!
11 Vart bor han? Hagfors
12 Har ni varit utomlands tillsammans? nej det har vi inte
13 Är du avundsjuk på honom? vad ska man säga ? :)
14 Vad heter hans syskon? simon vilma filip alice 
15 När träffades ni första gången? -
16 Hur träffades ni? vi blev kära, hihi
17 Vad utövar han för idrott? hockey
18 Vad gör han på helgerna? umgås med sina vänner och mig
19 Gör han efter skolan? tränar ibland, umgås med sina vänner och mig
20 Vad gör ni när ni är tillsammans? olika, mycket film :)
21 Har ni något gemensamt? vi båda är långa tillexempel
22 Har han fräknar? nej
23 Har ni kollat på film någon gång? självklart
24 Har ni bråkat någon gång? nej 
25 Har han några husdjur? nej
26 Har ni skrattat tills ni gråtit? nej
27 Har du sett honom gråta? ja det har jag
28 Vad gjorde du då? - 
29 Har du sett honom vara riktigt arg? nej
30 Har han sett dig gråta? japp
31 Vad ska ni göra i Vinter? ha det bäst
32 Har han svikit dig någon gång? inte vad jag minns
33 Har ni pratat i telefon någon gång? ja 
34 Vad skulle du göra om denna personen dog? Det får bara inte hända
35 Var är ni om 5 år? Det märks då :)
36 Kommer ni vara kompisar om 10 år? ja!
37 Vad är det bästa med honom? Att han är så himla bra! så himla go. Han får mig på humör
38 Vad skulle du vilja att han ändrade på? han ska vara exakt som han är 
39 Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon?  jadå :D
40 Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? nej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0